Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

http://pcpr.bip.klodzko.pl
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://pcpr.bip.klodzko.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zespół ds. obsługi finansowej

Kategoria menu:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Zespół ds. obsługi finansowej

Opis informacji

Dane adresowe: 57- 300 Kłodzko, ul. Kościuszki 2 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

Zadania:

Koordynacja zadań dotyczących planowania finansowego, zmian w budżecie jednostek opieki społecznej podległych organizacyjnie,

Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i realizacją budżetu PCPR,

Obsługa finansowo- księgowa PCPR, w szczególności:

- obsługa rachunków bankowych,

- ewidencja zdarzeń gospodarczych,

- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji finansowej,

- sporządzanie sprawozdawczości finansowej;

·     Obsługa kasowa PCPR;

·     Formalna i rachunkowa kontrola dokumentów;

·     Realizacja wypłat świadczeń wykonywanych w PCPR;

·     Obsługa finansowa zadań zleconych;

·     Obsługa rachunku bankowego Powiatu Kłodzkiego PFRON i Powiat Kłodzki PFRON- Program  wyrównywania różnic między regionami w celu realizacji zadań samorządów terytorialnych wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej, w szczególności:

- rejestracja zdarzeń,

- dysponowanie środkami,

             - sprawozdawczość i korespondencja dotycząca wykorzystania środków PFRON przez Powiat Kłodzki,

·     Obsługa finansowa placówek rodzinnych z terenu powiatu kłodzkiego;

·     Współdziałanie  w zakresie planowania i statystyki w zakresie jednostek pomocy społecznej z Dolnośląskim Urzędem Wojewódzkim i Starostwem Powiatowym w Kłodzku;

·     Windykacja należności budżetowych;

      Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie ustalania opłat rodziców za pobyt dzieci w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej;

      Sporządzanie projektów uchwał w sprawie szczegółowych warunków umorzenia w całości lub w części, łącznie z odsetkami, odroczenia terminu płatności, rozłożenia na raty opłaty, o której mowa w art. 193 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastepczej;

      Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji, o której mowa w art. 193 ust. 8 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;

      Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu umarzania w porozumieniu z wójtem kwot nienależnie pobranych świadczeń pieniężnych, łącznie z odsetkami w całości lub w części, odraczania terminu płatności albo rozkładania na raty, jeżeli zachodzą szczególnie uzasadnione okoliczności dotyczące sytuacji rodziny. 

 

 

 

 

 

  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Elżbieta Sułkowska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Elżbieta Sułkowska
Autor ostatniej poprawki:   Elżbieta Sułkowska
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Elżbieta Sułkowska
Data wytworzenia informacji:  27.01.2011
Data wprowadzenia do BIP:  27.01.2011 09:41
Data weryfikacji:   20.10.2021 10:07
Data ostatniej zmiany:   27.01.2011 09:41 Rejestr zmian