Kategoria menu:
Deklaracja dostępności
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pcpr.bip.klodzko.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
.
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- część starszych dokumentów PDF może być nieczytelna dla czytników ekranowych ze względu na skanowanie bez warstwy tekstowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Elżbieta Sułkowska — e-mail e.sulkowska@pcpr.klodzko.pl, telefon (74) 660 96 21.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego jednostki:
- Adres: ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko ,
- e-mail: e.sulkowska@pcpr.klodzko.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Wejścia do budynku, zarówno wejście główne od strony ul. Kościuszki, jak i wejście od strony parkingu są dostępne dla osób niepełnosprawnych. Parter budynku (korytarze, toaleta) jest w dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma windy. Osoby niepełnosprawne, są obsługiwane przez pracowników merytorycznych na parterze budynku.
- Na parkingu wyznaczono 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Możliwy jest wstęp do budynku z psem asystującym.
- Zapewniamy pomoc tłumacza języka migowego, po uprzednim zgłoszeniu (2- 3 dni).
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Zapewniamy pomoc tłumacza języka migowego, po uprzednim zgłoszeniu (2- 3 dni).
Data publikacji: 20.03.2020 08:00 Autor: Elżbieta Sułkowska
